sobota, 7. november 2015

No, pa je prišel dan 0, ko sem/sva že skoraj čisto spakirana za pot. Po pravici povedano, ko sem spomladi, potem ko sva se z Gašperjem vrnila iz Indonezije, rekla, da bom namesto poletnega dopusta šla v jesen znova v Azijo, še sama nisem čisto verjela, da mi bo uspelo. A očitno je prišel ta dan. 
Avgusta sem spoznala Srečkota, ki je takoj, ko sem rekla, da bi šla novembra na to potovanjce, rekel, da bi šel z mano. In ni si premisli, kljub temu, da je od mojih dragih prijateljev dobil nič koliko "opozoril" in "napotkov". 
Torej, na pot se odpravljava Srečko in jaz. Odpravljava se v Bangkok in na Filipine.
V zadnjih tednih sem poskušala zbrati kar se da veliko informacij na spletu in od nekaterih, ki so tam že bili. Med tem časom sem spoznala Marka, ki zadnjih nekaj let hodi na dopust na Filipine, pa Manco, katere oče zadnjih nekaj let živi na filipinskem otoku Bohol. Mark se prav tako odpravlja čez nekaj dni na Filipine in računamo, da se tam srečamo, z Mancinim očetom pa sem tudi v stiku, saj računam, da bova kak dan prenočila tudi pri njemu. Tak je načrt. 
Potovanje se zares začne jutri ob pol desetih, ko naju pobere Goopti in naju odpelje v Benetke, potem pa s Qatarcem čez Doho v Bangkok. Štiri dni planirava biti v Bangkoku, toliko da se navadiva na klimo, potem pa skok na Filipine. Ker je vreme nepredvidljivo, bova sproti prilagajala potovanje, a v načrtu imava riževe terase Banaue, plavanje s kiti v Oslobu, ogled čokoladnih gričkov na Boholu in poležavanje na plaži na Palawanu. Tak je okviren načrt. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar